Misją firmy Hunkemöller jest bycie uwielbianą, społeczną i integracyjną marką - napędzaną przez naszych ludzi. Mamy ponad 900 sklepów w 15 krajach i wciąż się rozwijamy. Nasze plany ekspansji zarówno w Europie, jak i poza nią, stwarzają wyjątkowe możliwości dla osób z pasją do handlu detalicznego. Pasja jest jedną z naszych sześciu wartości: Fun, Inclusive, Passionate, Sexy, In-touch i Inspiring. Te wartości kierują wszystkim, co robimy, a wraz z naszym rosnącym zaangażowaniem w dobro ludzi, planety i społeczności, budujemy markę dostosowaną do wymagań naszych globalnych klientów i tych, którzy z nami pracują.
Mamy wiele UPSs, jednak u podstaw tego, co czyni nas wyjątkowymi, leży zaangażowanie w obsługę na najwyższym światowym poziomie, niezależnie od kanału i sklepu. Zobowiązanie to obejmuje również sposób, w jaki współpracujemy ze sobą i tworzymy światowej klasy środowisko pracy.

Nasze Wartości

Passionate

To jest nasze serce. Jesteśmy pasjonatkami bielizny i obsługi na światowym poziomie (World Class Service). Nasze Shero są urocze, rodzine, przyjaciołkami a także entuzjastycznie nastawione do wszystkiego, co kochają!

Inspiring

To jest nasza motywacja. Jesteśmy kreatywni i myślimy "nieszablonowo". To, co nas wyróżnia, to proaktywność, inspirowanie się otoczeniem i zachęcanie do działania.

Fun

To jest nasza postawa. Lubimy to, co robimy i to widać! Wszystko, co robimy, zaczyna się od roziskrzonych oczu i szerokiego uśmiechu. Pozytywna energia jest tym, co czyni nas liderem w świecie bielizny.

Sexy

To jest nasz wygląd. Jesteśmy pewni siebie i jesteśmy dumni z naszej marki. To jest uczucie, które pochodzi z wewnątrz i błyszczy na każdym kroku w życiu.

Inclusive

Oto kim jesteśmy. Witamy wszystkich i staramy się tworzyć różnorodną i inkluzywną markę. Wierzymy w świat mody, który nie tylko reprezentuje wszystkie rodzaje kultur, ale także reprezentuje wszystkie rodzaje kobiet.

In-Touch

To jest nasz duch. Słuchamy, współdziałamy i angażujemy innych oferując to, co najlepsze. Nasi Sheroe przewidują najnowsze trendy w sieci, wiedzą wszystko o przemyśle modowym i są w kontakcie z samymi sobą.

Ustaw powiadomienia o wakatach