Karlijn Hendriks
Director of Global HR

"For the ambitious Omni-Channel brand that we are, our people are a key success factor. We focus on creating inspiring and truly inclusive working environments. I am convinced we are set for the exciting years ahead!"

The People Vision

"Naszą wizją jest stać się lubianą, społeczną i integracyjną marką. Z perspektywy ludzi oznacza to, że Hunkemöller jest zabawnym i inspirującym miejscem, gdzie ludzie uwielbiają pracować, są dumni z marki i gdzie tworzymy prawdziwych ambasadorów.
W ciągu najbliższych pięciu lat zatrudnimy 20 000 nowych Sheroes. Będziemy szkolic wszystkich pracowników, aby stali się pełnymi pasji ekspertami z certyfikatem World-Class Service. Dążymy do zatrzymania naszych talentów poprzez wzmacnianie i rozwój zwycięskich zespołów, zmniejszanie rotacji pracowników poprzez bycie ocenianym jako świetne miejsce pracy, oferując naszym pracownikom World Class Service poprzez najnowsze technologie w działe kadr, takie jak Workday czy cyfrowe podpisywanie umów. Aby to osiągnąć budujemy na naszych ludziach.

Miejsce, w którym ludzie lubią pracować

75% pracowników poleca nas jako świetne miejsce do pracy

Najlepszy pracodawca w Niemczech i Holandii

<7% wskaźnik zachorowań do 2025 r.

Dobre samopoczucie i sposób myślenia

Dobre samopoczucie i sposób myślenia

Różnorodność i inkluzja

Różnorodność i inkluzja

World Class Service i staże

World Class Service i staże

Zachęcamy pracowników do dbania o zdrowie i kondycję fizyczną, zdając sobie sprawę z ich znaczenia w wymagającym i wysoko wydajnym środowisku. Organizujemy różne zajęcia, od zajęć jogi po biegi w porze lunchu. Ważne jest dla nas stworzenie kultury, w której ludzie mają poczucie przynależności i czują, że przyczyniają się do realizacji celów organizacji. Utrzymanie zdrowej równowagi pomiędzy stawianiem sobie wyzwań, dobrą zabawą i zdrowym stylem życia jest niezwykle istotne. Dlatego zawsze na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo pracowników, pozostając jednocześnie w kontakcie, zapewniając jasną komunikację
Cenimy sobie różnorodność i integrację wśród naszych pracowników, klientów i kandydatów, obejmującą różne obszary, takie jak wiek, rasa, narodowość i typ ciała. Dla nas oznacza to bycie otwartym na wszystkie opinie i myśli, przy jednoczesnym dążeniu do zapobiegania zachowaniom stronniczym. Nasza polityka różnorodności i inkluzywności będzie dalej definiowana w miarę upływu czasu i okoliczności. Wiele kobiet, które odniosły sukces w naszej firmie, zachęcają inne kobiety do dołączenia się do nas, rozwijania swojej kariery lub po prostu do wniesienia swojego wkładu, równoważąc go z innymi zobowiązaniami.
Przyszłość tego, gdzie, kiedy i jak pracujemy będzie inna. Musimy na nowo przemyśleć i rozwinąć nasze sposoby pracy, procesy i komunikację. W czasach takich jak te, wartość naszej kategorii "InTouch'' jest ważniejsza niż kiedykolwiek! Chcemy, aby nasi pracownicy czuli się pewni siebie, upoważnieni i bezpieczni, aby przewyższać oczekiwania naszych klientów poprzez świadczenie usług na najwyższym światowym poziomie - będąc w stanie dostosować się do sytuacji. Pozostajemy w kontakcie i wzmacniamy nasze zespoły, zapewniając angażujące szkolenia, opracowując krótkie materiały edukacyjne i wideo online, zapewniając regularną komunikację wewnętrzną za pośrednictwem naszych kanałów mediów społecznościowych oraz przeprowadzając coroczną ankietę zaangażowania pracowników
W Hunkemöller zatrudniamy dla postawy i szkolimy dla umiejętności! Świat Omni-Chanel handlu detalicznego i technologii cyfrowych zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Dla nas ma to wpływ na to, jak i kogo rekrutujemy, szkolimy i jakie umiejętności doskonalimy. Obecne pokolenia pragną doskonalić swoje umiejętności i stale się rozwijać. Idealnie pasuje to do naszego podejścia Omni-Channel, wykorzystującego zaawansowaną technologię w sklepach, która wzbogaca ich zestawy umiejętności i tworzy podstawy do dalszego rozwoju ich wiedzy w zakresie Omni-Channel.

Anne Albracht
Global Recruitment Manager

"It's amazing to see the talent, drive and innovation level of our interns! We value this by implementing many of their ideas in our business & 85% of entry positions with former interns. That says it all - it's truly "Best Internship in Retail"."

Anne Albracht
Global Recruitment Manager

"It's amazing to see the talent, drive and innovation level of our interns! We value this by implementing many of their ideas in our business & 85% of entry positions with former interns. That says it all - it's truly "Best Internship in Retail"."
Nasza międzynarodowa siedziba w Holandii oferuje ponad 50 staży w wielu działach dwa razy w roku. Program ten wspiera rozwój stażystów i pomaga tworzyć udane przyszłe kariery, zapewniając różne warsztaty i sesje szkoleniowe, a także mentora przez cały czas.
Our international headoffIce in the Netherlands offers over 50 internships across multiple departments twice a year. 

Ustaw powiadomienia o wakatach