Karlijn Hendriks
Director of Global HR

"For the ambitious Omni-Channel brand that we are, our people are a key success factor. We focus on creating inspiring and truly inclusive working environments. I am convinced we are set for the exciting years ahead!"

The People Vision

"Naszą wizją jest stać się lubianą, społeczną i integracyjną marką. Z perspektywy ludzi oznacza to, że Hunkemöller jest zabawnym i inspirującym miejscem, gdzie ludzie uwielbiają pracować, są dumni z marki i gdzie tworzymy prawdziwych ambasadorów.
W ciągu najbliższych pięciu lat zatrudnimy 20 000 nowych Sheroes. Będziemy szkolic wszystkich pracowników, aby stali się pełnymi pasji ekspertami z certyfikatem World-Class Service. Dążymy do zatrzymania naszych talentów poprzez wzmacnianie i rozwój zwycięskich zespołów, zmniejszanie rotacji pracowników poprzez bycie ocenianym jako świetne miejsce pracy, oferując naszym pracownikom World Class Service poprzez najnowsze technologie w działe kadr, takie jak Workday czy cyfrowe podpisywanie umów. Aby to osiągnąć budujemy na naszych ludziach.

Miejsce, w którym ludzie lubią pracować

75% pracowników poleca nas jako świetne miejsce do pracy

Najlepszy pracodawca w Niemczech i Holandii

<7% wskaźnik zachorowań do 2025 r.

Dobre samopoczucie i sposób myślenia

Dobre samopoczucie i sposób myślenia

Różnorodność i inkluzja

Różnorodność i inkluzja

World Class Service i staże

World Class Service i staże

Zachęcamy pracowników do dbania o zdrowie i kondycję fizyczną, zdając sobie sprawę z ich znaczenia w wymagającym i wysoko wydajnym środowisku. Organizujemy różne zajęcia, od zajęć jogi po biegi w porze lunchu. Ważne jest dla nas stworzenie kultury, w której ludzie mają poczucie przynależności i czują, że przyczyniają się do realizacji celów organizacji. Utrzymanie zdrowej równowagi pomiędzy stawianiem sobie wyzwań, dobrą zabawą i zdrowym stylem życia jest niezwykle istotne. Dlatego zawsze na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo pracowników, pozostając jednocześnie w kontakcie, zapewniając jasną komunikację
Cenimy sobie różnorodność i integrację wśród naszych pracowników, klientów i kandydatów, obejmującą różne obszary, takie jak wiek, rasa, narodowość i typ ciała. Dla nas oznacza to bycie otwartym na wszystkie opinie i myśli, przy jednoczesnym dążeniu do zapobiegania zachowaniom stronniczym. Nasza polityka różnorodności i inkluzywności będzie dalej definiowana w miarę upływu czasu i okoliczności. Wiele kobiet, które odniosły sukces w naszej firmie, zachęcają inne kobiety do dołączenia się do nas, rozwijania swojej kariery lub po prostu do wniesienia swojego wkładu, równoważąc go z innymi zobowiązaniami.
Przyszłość tego, gdzie, kiedy i jak pracujemy będzie inna. Musimy na nowo przemyśleć i rozwinąć nasze sposoby pracy, procesy i komunikację. W czasach takich jak te, wartość naszej kategorii "InTouch'' jest ważniejsza niż kiedykolwiek! Chcemy, aby nasi pracownicy czuli się pewni siebie, upoważnieni i bezpieczni, aby przewyższać oczekiwania naszych klientów poprzez świadczenie usług na najwyższym światowym poziomie - będąc w stanie dostosować się do sytuacji. Pozostajemy w kontakcie i wzmacniamy nasze zespoły, zapewniając angażujące szkolenia, opracowując krótkie materiały edukacyjne i wideo online, zapewniając regularną komunikację wewnętrzną za pośrednictwem naszych kanałów mediów społecznościowych oraz przeprowadzając coroczną ankietę zaangażowania pracowników
W Hunkemöller zatrudniamy dla postawy i szkolimy dla umiejętności! Świat Omni-Chanel handlu detalicznego i technologii cyfrowych zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Dla nas ma to wpływ na to, jak i kogo rekrutujemy, szkolimy i jakie umiejętności doskonalimy. Obecne pokolenia pragną doskonalić swoje umiejętności i stale się rozwijać. Idealnie pasuje to do naszego podejścia Omni-Channel, wykorzystującego zaawansowaną technologię w sklepach, która wzbogaca ich zestawy umiejętności i tworzy podstawy do dalszego rozwoju ich wiedzy w zakresie Omni-Channel.

Anne Albracht
Global Recruitment Manager

"It's amazing to see the talent, drive and innovation level of our interns! We value this by implementing many of their ideas in our business & 85% of entry positions with former interns. That says it all - it's truly "Best Internship in Retail"."
Our international headoffIce in the Netherlands offers over 50 internships across multiple departments twice a year. 

Ustaw powiadomienia o wakatach